دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

اینم عیدی من خیلی دوستون دارم خیلی به جون خودم قسم

 

هرجا که سفر کردم.تو همسفرم بودی  

وز هر طرفی رفتم. تو راه برم بودی 

 

باهرکه سخن گفتم.پاسخ ز تو بنشنیدم  

بر هرکه نظر کردم.تو در نظرم بودی 

 

هر شب که قمر تابید.هرصبح که سرزد شمس  

در گردش روزوشب.شمسوقمرم بودی 

 

در خنده من چون گل.درکنج لبم خفتی  

درگریه من چون اشک. درچشم ترم بودی

 

سلام

 

چرا کسی باورش نمیشه من خودم هستم  آره  

 

به خدا خودمم   می خواین  نشونی  بدم  آره؟

 

داداشی  نارنجی   اون ماره  یادته   موتورو چتور؟

 

آبجی  غزل  آیا  واقعن ???? دنیا  تموم  میشه؟  

 

سنگ صبور  دوست  دارم  ((گفتن کلمه دوست داشتن مثل  

 

 

پرتقال هست در روز یک دونش واسه بدن کافیه  )) یادته؟

 

سیناو صدرا یادته من تا سر میلان شما  اومدم  یادته اون اشتباهی  که کردم؟!   

 

 

 

(( پیمان  اخووت)) چی یادته؟

 

یه دوست  منم سرباز کوچولو  که قرار بود از شهر سوخته  

 

 

دفاع کنه  موفق شدم  دفاع کردم یکمی  دیگه مونده 

 

من لال نیستم یادته جریان مترسک و مزرعه گندم   دوست  دارم

 

هومن منم همونی که همیشه ازیت میکردت و بعدش  

 

 

 خودشو لوس میکرد  یادته توی  نمایشگاه بین المللی 

 

 

 کاشتمت رفتم حرم  خیلی ناراحت شده بودی؟  

 

خوب دیگه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

هیچی  دیگه نمیگم  و فقط میگم  به جون خودم و مامانم  

 

 

که خیلی دوسش دارم 

 

 

  خیلی دوستون دارم

 

گریه                   گریه              گریه                  گریه             گریه

 

اینا  از شادی  نه از غم    من دیروز  رسیدم  مشهد از راهم 

 

 

 

  اومدم پشت سیستم  اما  ادی اس ال  قطع بودش  

 

 

 با  کارت اینترنت  اومدم  نمیشه اینجوری  

 

 

 

 قرار تا شب وسل بشه  نمیدونم   

 

نرم افزار یاهوم  هم گم شده نمیدونم کجا  رفته باید 

   دوباره دانلود کنم فکر کنم 

 

راستی  منم  تولد گرفتم  تو بیمارستان  که باید 

 

 

 

  واستون بگم  خیلی  دوستون دارم  

 

 

 

 همین

 

گریه           گریه       گریه          گریه         گریه        

 

 

 

   گریه             گریه          گریه

 

 

راستی  عید شما  مبارک    داداشی های  لوس  خودم  

 

 

 خیلی دوستون  دارم

 

 

من  گفتم  عیدی  بدم  به  همتون  دیدم  این  

 

 

 

 بهترین  عیدی  واسه دوستام 

 

     داداشی  ها  و آبجی  من  خوب شودم  فقط  مونده کم   کم 

 

 

   تموم  بشه  آقا دکتر  گفت  امین  تو خیلی قوی  بودی   

 

و  اصل مشکل تموم شد  گفت ۶۰٪ راه  رفتی جلو  میگفت  من پسری   

 

 

 

به  این قوی  ندیدم   

 

نمیدونست  دعا  داداشی هام هستش  

 

    خیلی دوستون  دارم 

 

 

  همین  

 

 

داداشی  نارنجی پوش   شنیدم  معمورا دیگه  دنبالت  نیستن 

 

 

   نارنگی هم تنها  تنها میخوری   ایبی  نداره  اگه  من یک 

 

 

  کاری  نکردم  معمورا بیان دنبالت  

 

الو   معمورا      داداشی  من  لوس  شده  چیکارش  کنم ؟  

 

آدرس  بدم  فکر  کردید  من بهترین  داداشی  دنیارو  بفروشم ؟  عمرن  

 

 

داداشی  خیلی دوست دارم  عیدت  مبارک   

 

 

خدا  خیلی  دوست دارم   به  امام  رضا دارم  میخندم  

 

 

 و مینویسم  بر خلاف روزایی که  گریه میکردم و مینوشتم   

 

فکر  کنم  این  سال بهترین  ساله  عمرمه     

 

داداشی های  لوس  خودم  

 

 

راستی  سیمکارتم  نمیدونم چرا  سوخته  باید برم شرکت  ایرانسل  

 

 

 ببینم چی  شده  همش میزنه  نو سیمکارت  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      خدا  خیلی دوست دارم که زیر سایه امام رضا  

 

 

 این  دوستای خوب رو به من دادی

 

 

     عیدتون مبارک  

 

 

 

 

 

 

 

 

      همین 

 

 

 

 

 

 

با تشکر دوست شما امین کوچولو