دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

هزاران حرف الکی که حتی ارزش خوندن نداره

بخندم یا گریه کنم

یا برم تو خودم

یا با حبث کردن صدا اشک رو تهدید کنه به نیومدن

نه

نه

نه

 نمیخندم

نه گریه نمیکنم

فقط صدارو حبث میکنم

اشک رو تهدید میکنم

نه  از خدا شکایت کنم  چرا ؟ خودم کردم خدا بگه کرده

از زمونه؟

زمونه چیکارست خودم کردم

همیشه  ترس همسایه منه

قانونم این بوده و هست

و خواهد بود

غم   غصه 

دل

خندم میگیره ازاین کلمه دل

دل سیر چند  داداش

کاش

ای کاش

کاش رو کاشتن چیزی سبز نشد

همه شاید بگید این امین   دیونه شده

شاید باور نکنید اما شدم

دیونه چی  عرض کنم

در اصل خسته شدم

خسته شدم از اینکه همه با هم میان

همه با هم عاشقت میکنن

بعد همه با هم میرن

همشم روی حساب خودت

روی اخلاق  عوضی خودت

دیروز به سپهر گفتم دیگه حق نداری کنارم بشینی

هیچی نگفت گفت من میرم خونه خودمون

 

دیگه جوابم رو نداد

فقط اس فرستاد  من جون مادرم رو قسم خوردم

تا اخرین لحظه عمرم با تو باشم کنار تو

دوست دارم به خدا

گریه ....:((

زندگی واسم بی معنی شده

با این سن  همه میگن تو آدم نیستی

تو  مریضی

مشکلت چی هست

چی مرگته

نمیدونم به خدا نمیدونم

یکی قلبم رو گرفته تو دستش فشار میده

با دنیا میخوام دعوا کنم

به همه حتی عزیز ترینام

به همه تیکه میندازم

به همه توهین میکنم

از همه دور میشم

تو اوج خنده یکی  ناراحتم

به همه زهر میکنم روز  رو چون امین ناراحته

میخوام تو خونه بشینم

نه دعوا کنم

نه تیکه بندازم

نه توهین کنم

نه نزدیک شم که بخوام دور شم

نه تو محل باشم که کسی ازم ناراحت شه

داغون  داغونم   داغون  داغون

زمان زمان دعوا دارم

هیمن

السلام علیک یا ضامن اهو

نظرات 8 + ارسال نظر
مرتضی شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام برادر
خوبی؟
اگه از حال من بپرسی بد نیستم
نفسی میاد و میره
خدارا شکر
موفق باشی و سر بلند
سلام منو برسون به آقا علی بن موسی الرضا
یا حق

سعید پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

با هندزفری اهنگ گوش بده اهنگهای متنوع رو امتحان کن ببین با کدوم دلت اروم میگیره از همونا گوش بده

نـگـــــ/ار ِ دوست داشتنے یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ http://prince-kocholo.blogfa.com/

فَهمیدَ____ن


نـگـــــ/ار ِ دوست داشتنے ب وز شد خوشحال میشم بیای

امیرعلی چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام
خوبی؟

تنهام دادا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.TANHAMDADA.mihanblog.com

دارم میام مشهد با بچه های هیاتمون دوست داشتی قرار بزار ببینمت بیا وبم مطلب زیر عکس رو بخون....

سژهر چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:26 ب.ظ http://30na1400.loxblog.com

سلام رفیق
من قبلا میومدم وبلاگت
الان یه وبلاگ دیگه زدم منتظرتم
nemidanam.loxblog.com

مش سجاد چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ق.ظ http://nksa.blogsky.com/

سلام




سه سر بیا

تیی ایکس دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:52 ب.ظ http://boysclub1.loxblog.com

سلام دوست عزیز طبق معمول فیلترمون کردند کافیه هر وقت که فیلترمون کردند یه عدد بالا تر بزاری جلوی آدرس قبلی
یه سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد