دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

گفتگویی صمیمی با خدا ...!

سلام  

 

نمیدونم  دلم یکم گرفته بود داشتم  درباره درد دل مینوشتم که 

 

  

 یکی از  دوستام  واسم این مطلب فرستاده بود 

 

 

به صندق پستی وبم و چون دیدم تقریبا همه   

 

حرفای منه تمام مطالب پاک کردم 

 

 

 و این مطلب جا گزینش کردم امید وارم که  خوب شده باشه   

 

 با اجازه دوستان گفتم 

 

  

                    موضوع این مطلب بزارم: گفتگویی صمیمی با خدا   

 

 ادامه مطلب فراموش نشه

 

 

ادامه مطلب ...

کمال...؟

گوهر خود را هویدا کن  

 کمال اینست   

 

وبس خویش رادر خویش پیداکن 

  کمال اینست 

 

 وبس چند میگویی سخن از عیب ودرد دیگران خویش را اول  

 

 مداوا کن کمال اینست  

   

 وبس پند من بشنو بجز بانفس شوم بدسرشت با همه عالم   

 مدارا کن کمال اینست   

 

 وبس چون به دست خویشتن بستی تو پای خویشتن  تن هم به دست  

 

 

  خویشتن وا کن کمال اینست وبس  

 

 

سلام 

 

 

امروز با اجازه شما عزیزان میخوام  یکم تغییر بدم 

 

 

 

و از یک نواختی خارج کنم مطالب رو 

 

 

پس با اجازه شما دوستان  

 

موضوع این پست میزارم:  کمال 

   

 

 ادامه مطلب یادت نشه

 

 

ادامه مطلب ...

واقعا ممنون ...

در برخوردبا مشکلات همانند طبیب شفیقی باش که دارو را در  

 

  موضعی میگذارد که درمان بخش بیمار گردد. 

 

(حضرت علی (ع) ) 

 

 

سلام 

 

 

من هر وقت نمیتونم در قالب کلمات حرفم بزنم   

به شعر پناهمیبرم   

 

 

 

(همین

 

 

برروی ما نگاه خدا خنده میزند. 

 

 

هر چند ره به ساحل لطفش نبردهایم 

 

 

زیرا چو زاهدان سیه کار خرقه پوش 

 

 

پنهان ز دیدگان خدا . می. نخورده ایم 

 

 

پیشانی ار  ز داغ گناهی سیه شود 

 

 

 

بهتر ز داغ مهر نماز از سر ریا 

 

 

 

نام خدا نبردن از آن به که زیر لب 

 

 

بهر فریب خلق بگوئی خدا خدا 

 

 

 

ما را چه غم که شیخ .شبی در میان جمع 

 

 

بر رویمان ببست به شادی در بهشت 

 

 

او میگشاید....او که به لطف و صفای خویش 

 

 

گوئی که خاک طینت مارا ز غم سرشت 

 

 

 

مائیم...ما که طعنه زاهد شنیده ایم 

 

 

مائیم...ما که جامه تقوی دریده ایم 

 

 

زیرا درون جامه بجز پیکر فریب 

 

 

زین هادیان راه حقیقت ندیده ایم! 

 

 

آن آتشی که در دل ما شعله میکشید 

 

 

گر در میان دامن شیخ اوفتاده بود 

 

 

 

دیگر بما که سوخته ایم از شرار عشق 

 

 

 

نام گناهکاره  رسوا  !  نداده بود 

 

 

 

بگذار تا به  طعنه بگویند. مردمان 

 

 

در گوش هم حکایت عشق مدام ! ما 

 

 

 

<<هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد بعشق 

 

 

 

ثبت است در جریده عالم دوام  ما  

 

 

   

ممنون از همه که منو با حرفای قشنگ قشنگ آروم کردین  

 

مرسی  آقا احسان امو   -  هومن جون - غزل و رامونا  

 

من لال نیستم - مهران-آرش - - نشگون - یک دوست - سنگ صبور  

 

و ...  

که نخواستن اسمشونو بگم 

 

واقعا ممنون  

 

 

باتشکر دوست شما یک ناراضی