دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

تن آدمی شریف است به جان آدمیت *نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

شادی حق بچه هاست به حقوق 

            بچه ها احترام بگذاریم 

 

 

کاش کسی یاد معلم‌ها می‌داد  

 
اول مهری 

 شغل پدر‌ها را نپرسند؛  

 

 وقتی هنوز احترام به همه‌ی شغل‌ها را
 

 و  

 

 افتخار به همه‌ی پدر‌ها را  

 

 یاد دانش آموزانشان نداده‌اند


حالا قصه‌ی چشمان یتیمی که نم می‌خورد،بماند...   

 

سلام 

 

صاحب وب پرهام بوی من نمیخواستم در باره مطالب که در وب شما

  

 

چیزی بگم چون احساس میکنم شما عادت کردید  

  

   که  ازتون  فقط  تقدیر و تشکر بشه  

 

اما چون احساس کردم شما خط قرمز ها رو زیر 

 

 

 پا گذاشتی خودم مسئول دونستم در حد خودم از 

 

 

 لهجم و شهرم دفاع کنم  

  

هر چند میدونم شما در جایگاهی نیستی که  

 

 

 توانایی درک مطالب که نوشتم داشته باشید 

 

 

پس میگم قضاوت با دوستان و بازدید کنندگان 

 

 

 

 ادامه مطلب یادتون نشه 

 

ادامه مطلب ...

تر خدا دوست منو دعا کنید

بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش زیک گوهرند

 

 

 چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار

 

سلام 

 

ببخشید این  نمیدونم  چرا ما ادما اینجوری هستیم 

 

ببخشید دوستان این پست خیلی زیاده میدونم حوصله شما رو سر 

 

 

 میبره اما  این هارو باید بنویسم 

پس لطفا یا به ادامه مطلب نیاین یا تا آخرش بخونید 

 

تذکر:این پست نظرات آزاد هست از دوستانی که نظر خصوصی 

 

 

 می دهند لطفا هواسشون باشه 

 

و دوستانی که به من لطف دارن و بهم .......میدهند  

 

 

لطفا این پست رو بی خیال بشین 

 

 

ممنون 

 

ادامه مطلب مطابق با قانون بالا یادتون نشه

ادامه مطلب ...

درد پنهان 2

نشوالهی دلی ده که جای تو باشد  

 

 لسانی که در وی ثنای تو باشد 


 
الهی بده همتی آن چنانم   

  

که سعیم وصول لقای تو باشد 


 
ای چنانم کن از عشق خود مست 

    

 که خواب و خورم از برای تو باشد  

 



الهی عطا کن به فکرم تو نوری  

 
که محصول فکرم دعای توباشد

 

  

 

سلام 

 

  

خیلی از دوستان به من لطف دارن و منو شرمنده  

 

 خودشون میکنن تشکر از شما دوستان  

 

 

 عزیز از این به بعد از یک داستان و یک خاطره  

 

سعی میکنم استفاده کنم و امیدوارم شما 

 

 

 هم  بپسندین این شیوه روبا اجازه شما دوستان  

 

 

 عنوان این پست میزارم: درد پنهان

  

 

ادامه مطلب فراموش نشه 

 

 

 

ادامه مطلب ...