دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

تقدیم به کسی که ندیدنش مثل فراموش کردنش غیر ممکن هست!

ادم عزیزانشو فراموش نمیکنه بلکه به ندیدنشون عادت میکنه

تقدیم به کسی که ندیدنش مثل فراموش کردنش  غیر ممکن هست!

(کسی بجوز از جنس خودمون معنی خنده های منو سپهر رو نمیفهمه !!!!!!!

خنده ما از گریه غم انگیز تر است

کارمان  از گریه گذشت است بدان میخندیم

چون منو سپهر هر دو میدونیم

واسه منو سپهر خنده حروم هست

و وقتی میخندیم فردا میاد جلو چشم دوتامون

فردایی که باید دل کن فردایی که باید دیگه نخندید

منظورم این بود داداش هومن قسد بی احترامی نداشتم

بد برداشت شد

یک مثال میزنم بفهمید قشنگ

یک گل  لاله دارید تو دستتون

و از با اون بودن لذت میبرید

اما  خبر دارید که این  گل لاله شاید 1ساعت دیگه بمونه واستون

چی حسی دارید تمام اون یک ساعت تلخ نمیشه بهتون

چون میدونید حق داشتنشو ندارید چون قانون طبیعت میگه گل لاله یک روز زنده میمونه

داداشی منو سپهر هم همین شکل بود

درسته میخندیدیم  یادت هست میرفتیم تو  خودمون

یا به قول سپهر تو کنبا ت  میرفت

من قشنگ درک میکردم منظورشو

یادت نشه منو سپهر یکی هستیم یادت نشه اون نمیگفت از چی رفته تو خودش

اما من قشنگ درکش میکردم

ببخشید زیاده گفتم

پشت هر کوه سبزه زاریست پر یاد خدا

و در آن باغ کسی میخواند خدا هست

دگر غصه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

همین

یاحق

السلام علیک یا ضامن آهو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد