دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

صبح ظهور نزدیک است

آن سفر کرده که چندی است از او بی خبریم  

 

 

داده پیغام به یاران که ظهور نزدیک است  

 

 

سلام 

 

عید همه دوستان مبارک 

 

 

شاید زمین هم نیاز به زنده شدن دارد 

 

 

آیا ما هم نیاز نداریم  به فکر زنده بودن باشیم 

 

 

این کلمه رو خیلی دوست دارم 

 

 

 

عیدت مبارک 

 

 

 

احساس ارامش میده بهم 

 

 

 

پس  هزار بار  عیدتون مبارک 

 

 

همیشه مثل سبزه   سبز و با طراوت 

 

 

مثل  گندم که در سمنو هست  مایع برکت 

 

 

 

و ماهی که داخل تنگ بازی میکنه نماد 

 

 

 زندگی باشید برای دیگران 

 

 

شعز اول رو  هم  به چهار شخصیت هدیه میدم 

 

 

 

اباصالح المهدی 

 

 

 

و دوستانم    نارنجی     جواد    آبجی بزرگه {رنگینکمان) 

 

 

 

 

امید وارم  برمن ببخشید دیر آپ کردنم رو 

 

 

 

شرمنده 

 

 

 

دوستون دارم 

 

 

 

مخصوصا شمارو داداشی 

 

 

 

همین 

 

 

 

یاحق

ببخشید

سلام 

 

 

ببخشید 

 

مخصوصا  داداش نارنجی 

 

 

تا شب  آپ  میکنم  حتما 

 

داداشی  شرمنده 

 

دوستون دارم 

 

 

  یا حق

این آپ شاید تا پنجشنبه باشه بعدش دلیت بشه بستگی به شرایط داره

 

رسیدی و پر از شادی و شوری                    آهای چارشنبه سوری!

 

شنیدم با جوانان جفت و جوری                    آهای چارشنبه سوری!

 

بساط «سرخی تــو، زردی من»                    سر هر کوی  وبرزن

 

تو هم چون مردمــان غرق سروری                آهای چارشنبه سوری

 

مش اصغر توی چادر دیدنی شد                    پی قاشق زنی شد

 

که باشد استتار اینجا ضروری!                       آهای چارشنبه سوری!

 

یکی از جیغ و داد  اهل کوچه                      کند  دندان قروچه

 

بگوید: داد از این حد بی شعوری!                  آهای چارشنبه سوری!

 

بر اعصــــــابش زند یکریز تقّه                       هیاهــــــــوی ترقّه

 

ندارد بیش از این تاب صبــوری                      آهای چارشنبه سوری!

 

مقصــر من نمی گویم تـو هستی                 ولی از  بمب دستی

 

چه چشمانی که شد محکوم کوری               آهای چارشنبه سوری!

 

امید است اینکه  با شادی معقول                 همه خوشحال و شنگول

 

کنیم از شیوه‌ی این  عده   دوری                    آهای چارشنبه سوری

سلام

فکر کنم شعر  اولی  که گذاشتم  

 

 

 خودش نشا نگر موضوع   که میخوام در بارش بنویسم هست

امروز داشتم  تلوزیون  نیگاه میکردم  

که یک برنام  رو گذاشت  که  

 

 

در باره سالهای قبل  توضیح میداد  مامانم هم بود 

چند مورد از مواردی رو که سالهای قبل در چهارشنبه سوری 

 

 اتفاق افتاده بود رو نشون میداد 

مامانم داشت تو آشپز خونه  غذا درست میکرد 

 

 

 

 که دیدم بالا سرم  ایستاده با وسایل آشپزی 

و رفته داخل تلویزیون  

تو چند موارد بچه های کوچیکی بودن که دست  

 

و صورتشون داغون شده بود 

دیدم  مامانم   اشک تو چشماش داره جمع میشه  

 

 

 سریع  کانال  رو عوض کردم 

گفت امین بزار ببینم  

الهی بمیرم واسه  مامان اینا  چی میکشه 

امین قول بهم بده تر جون مامانی دنبال این چیزا نری 

  باشه مامانی 

که اگر اتفاقی واست بیفته من میمیرم 

منم بلند شدم یک بوس گنده کردمش 

 

 

 و گفتم لوس نشو حالا چرا  گریه 

نمیدونم  تصمیم با خود شما 

من که شخصا قول دادم و نمیرم بیرون 

حالا هرجور شما خودتون میدونید 

ما که قراره تو حیاط خونه خودمون   

  آتیش درست کنیم و چهارشنبه سوری کنیم 

و نمیریم بیرون که چهارشنبه سوزی 

 

 جاشو به عید نوروز  بده 

چند تا عکس تو ادامه مطلب گذاشتم  

اگر دوست داشتید ببینید   

 

 آخه  خیلی صحنه های بدی هست که من خودم حالم بد شد 

اما  آموزنده هست  

 

 

اگر بیماری قلبی .بیماری تنفسی . بیماری روحی  

دارید جدا از ورود به ادامه مطلب خوداری کنید 

از ما گفتن بود کنجکاوی شما گل کرده به من 

 

 چی ربطی داره

همین

یاحق

ادامه مطلب ...