دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

تو کدوم رو انتخاب کردی؟!!!

 

 

با چنان عشقی زندگی کن که حتی بنا به تصادف

اگر به جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت باز گرداند

در زندگی زخمهایی است که مثل خوره روح را

آهسته در آنزوا می خورد ومی تراشد این درد ها رانمی شود به کسی گفت چون مردم عادت دارنداین دردهای باور نکردنی را جز اتفاقات

نادر وعجیب بشمارند واگر کسی بگویدیا بنویسد مردم سعی می کنند با لبخند شکاک تمسخر آمیز تلقی کنند.چون بشر هنوز چاره ای

برای آن پیدا نکرده وتنها چاره آن

فراموشیست

فراموشیست

فراموشیست

فراموشیست

فراموشیست

فراموشیست

فراموشیست

گفت :دعا کن که بیاید......

گفتم: آنکه با دعا آید به نفرینی میرود.......

خواستی بیایی بادعا نیا با دل بیا..............

یکی بهم میگه

اگه بجنگی ممکنه بمیری.....

فرار کنی زنده میمونی  . دست کم مدتی . اما چند سال بعد تو رختخوابت میمیری!

تو کدوم رو انتخاب کردی؟!!!

جواب

روزی  ب دونیا  آمدم و روزی خواهم مرد  !

اما

ایستادگی خواهم کرد تا دنیای انسان هارا با حیوانات پیوند بزنم

من گرگ رو دوست ندارم اما خرگوش رو دوست دارم

میشه یک گرگ رو کشت

ده گرگ رو خفه کرد

100 گرگ رو نابود کرد زندانی کرد کشت

اما خرگوش آزادی میخواد

خرگوش آزادی میخواد حتی به قیمت خورده شدن به قیمت کشته شدن

من قولی دادم که در مقابلش قول دادن گرگ ها

که خرگوشم آزاد باشه

خرگوشم  بخنده

من قول دادم دل فدای خرگوشم کنم

چندتا آپ قبلیمو بخونی میفهمی من از کدوم دسته از ادما هستم

کسی بجوز از جنس خودمون معنی خنده های منو سپهر رو نمیفهمه !!!!!!!

*****مهربون میگم چون وقتی دوست داره بهت عشق میورزه

دلسوز وقتی دوست داره خودشو *خیلی جا ها فدای تو میکنه حتی اگر

به زلرش در بیاد اما نمیخواد تو ضربه بخوری*

خیلی خیلی باهوشه *چون شرایطی که توش هست رو کاملا درک میکنه *بماند

شرایطی که* طرف مقابل هم داخلش هست رو هم کاملا میفهمه

و میدونه چیکار کنه که طرف مقابل رو از خیلی فشار ها آزاد کنه*

از حالت چهره حتی تن صدات میفهمه که در چی شرایطی هستی*****

داداش هیچی واسه گفتن ندارم

فقط میتونم بگم این قانون هایی هست که با هاش بزرگ شدیم ما

حتی روم نمیشه بگم ببخشید

چون نامردی هست همین درخواستی

همین

یاحق

السلام علیک یا ضامن آهو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد