دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

گریه نامردید خیلی نامردید گریه

سلام 

 

 

 

هرچی  شما  میکید 

 

 

 

 

تر جون عزیزتون   

 

 

تر جون  امام رضا  

 

 

تر  به  تمام  عدیان  الهی   

 

 

تر  قران 

 

تر انجیل   

 

تر   تورات 

 

تورو  زبور   

 

و هرچی دیگه  هست 

 

 

بی خیال من بشید 

 

 

 

 

فوش ندید  

 

 

 

نامردا  اخه من چند بار فوش دادم 

 

 

 

اقا  اصلا من دروغ گو 

 

 

دوست دارم دروغ بگم  به تو چی ربطی داره  

 

تو خیلی ناراحتی  نیا  وبم 

 

تر امام رضا  دیگه فوش ندید 

 

نیگا  اگه بد مینویسم  اگه هر جور مینویسم  

 

واسه خودمه دوست دار  وبلاگ خودمه 

 

دفتر خاطرات خودمه 

 

فوش ندید 

 

 

هر چی شما میگید  من سنم بالا هست 

 

من بی ال هستم  

 

من بسیجی هستم 

 

من روحانی هستم  

 

من روانی  هستم 

 

معنی اینو نمیدونم  اما من  اوبی  هستم 

 

من هرچی شما میگی هستم 

 

دیگه فوش ندید خوبه خودتوبهتون فوش مامان بدن خیلی 

 

نامردید 

 

تمام 

 

شاید از این 

 

به بعد واسه  

 

 

آپ هام     رمز  بزارم 

 

و فقط به دوستام میدم 

 

همین 

 

یاحق

یک دادگاه علنی

سلام

خوبید  دوستان  خسته نباشید

کاش نمیومدم  مشهد  اخه تو روستا حالش بیشتر بود  بچه ها بودن  حال میداد

اینجا  هر  روز   بیکار  تنها  تنها  تو خونه  بودم

یا کامپیوتر     یا      کتاب      یا هم   فیلم

من به امید این  اومدم  که پیام رو ببینم دلم واسش یک زره شده به خدا

و خیلی چیزا دیگه

اما  پیام رو که ندیدم  هیچ  خیلی چیزا دیگه هم بیشتر  رو عصابم  را رفت

تازگیا  دیگه به هیچی اهمیت نمیدم حتی به بعضی  از  دوستام

واسمم  مهم نیست چی در بارم میگن

یا باز  به چه شکلی دارن گناهای منو میشورن 

که خدا خیرشون بده  

اخه انقدر گناه دارم   که خدارو شکر  یک عده از ادمای  خوب  دارن  

لطفی در حق من میکنن و دارن بار گناهای منو کم میکنن که ازشون 

کمال تشکر  رو دارم 

این قسمت رو میخوام یکم بد  حرف بزنم لطفا بین دو نقطه چین رو کسی نخونه 

×××××××××××××××××××××××××× 

شما  اره با  خود خود  تو هستم فکر کردی کجا نشستی 

نمیخوام بهت توهین یا فوش بدم اخه یک موقعی خاک بر سر من بشه بهت میگفتم  داداشی 

نمیدونستم همین داداشی  امروز بهم میگه.............. 

دوستم  میگه جواب  ......... خواموشی  هست 

اما من یک احساس دیگه میکنم  

احساس میکنم  میخوای  کم بوداتو یک جورایی  جبران کنی 

به خیلیا فوش دادی  از همه بدتر به من گفتی 

عیبی نداره اما بدون  شاید من  

پسر خوبی نباشم اما هیچوقت نامرد نبودم و نیستم 

همین  داداش هومن که شما بهش اون حرفارو زدی 

یک ماه پیش بهم گفت امین جان داداشم  این پسره    

مثل ذغال زیر خاکستر  میمونه 

شناگر خوبی هست اما اب نمیبینه  

نیگا  

کسی که درد  نامردی رو کشیده 

از یک نیگاه  یا از یک   کلمه  افسار  گریخته  میفهمه  

طرف مقابل چند مرده  

حلاجه 

میگی  من و دوستم  بد کاره  هستیم 

خوب  شاهد بیار که اگه نیاری باید جواب بدی به همون خدایی که بازم بهم گفتی من نمیشناسمش 

خداوند در قرآن می فرماید: «وَ الَّذینَ یَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ ثُمَّ لَمْ یَأْتُوا بِأَرْبَعَةِ شُهَداءَ فَاجْلِدُوهُمْ ثَمانینَ  

 

جَلْدَةً وَ لا تَقْبَلُوا لَهُمْ شَهادَةً أَبَدًا وَ أُولئِکَ هُمُ الْفاسِقُونَ إِلاَّ الَّذینَ تابُوا مِنْ بَعْدِ ذلِکَ وَ أَصْلَحُوا فَإِنَّ اللّهَ 

 

 غَفُورٌ رَحیمٌ»؛  

 

 

«و کسانی که آنان پاکدامن را متهمّ می ‏کنند، سپس چهار شاهد(بر مدّعای خود) نمی ‏آورند، آنها را  

 

 

هشتاد تازیانه بزنید و شهادتشان را هرگز نپذیرید؛ و آنها همان فاسقانند، مگر کسانی که بعد از آن 

 

 

 توبه کنند و جبران نمایند (که خداوند آنها را می ‏بخشد)؛ زیرا خداوند آمرزنده و مهربان است.» 

نیگا  اینو  همون خدایی گفته شما انگ نشناختنشو به من میزنی 

آقا جواد 

هرکس بد ما به خلق گوید

ما سینه او نمیخراشیم

ما خوبی او به خلق گوییم

تا هر دو  دروغ گفته باشیم

بازم  تاکید  میکنم 

فقط  و فقط  واسه اون چند باری که بهت گفتم داداشی  دست از دهنم بر نداشتم 

که خیلی بی ادبی  

که اگه ادب حکم بر  ادب    نمیکرد بهت میگفتم  

دنیا دسته کی هست 

برو خدا شکر  کن که من فرهنگم از شما بالاتره و مامانم بهم گفته هر حرفی جواب نداره 

ای کاش مامان شما هم بهتون  بجای  دادن غذاهی  جور واجور 

 یکم ادب و فرهنگ  اموزش میداد که برای جامعه مفید باشید 

نه..........

××××××××××××××××××××××××××××

تر به خدا این بی ادبی منو ببخشید  دوستان

دیگه  نمیدونم  چرا هرچی مدارا میکنی  

 

 

 

 

 

فکر میکنن خورده برده ای ترسی  ازشون داری 

هر روزمیان   هزارتا  اراجیف  میگن  میگی  بیخیال بزار خوش  باشن 

دیگه  خط قرمز  هارو رد کردید  شما  

یکم   چشماتونو باز  کنید ببینید  درور برتون چی خبره 

ببینید  انسان  با انسان  چیجوری  برخورد  میکنه 

بابا من فکر میکردم  بچه محلای ما خیلی  سطح فرهنگشون پایینه 

به خدا  همونا هم تا کسی باهاشون  کاری نداشت باشه  

چاقو  دست  نمیگیرن 

اما شما بچه هستید 

از من از ارمان  از خیلیا دیگه بچه ترید منو ارمان نسبت به  بعضی شما ها  

فقط از لحاظ سنی کوچیک تریم 

عقلی  که خدا میدونه  هر چند نیاز نیست انقدر پیچیدش کرد هرکی وب شمارو  بخونه 

آقا جواد  کاملا میفهمه  ضریب هوشی  و معرفت و خیشتن داری شمارو 

{{ از تمام دوستان بابت این آپ معذرت میخوام }} 

{{من دارم  میرم  روستامون  انشاالله  یا بعد ماه مبارک میام}} 

{{یا هم هردفع بابام  بیاد منم میام باهاش مشهد}} 

همین 

یاحق 

یک دریا آسمان  

دوست دارم

چی خبره این روزا تو شهر دل

سلام

یک سوال دارم 

تا حالا شده

نخواید به کسی چیزی بگید یا  بدید  که میدونید عذاب میکشه

اما خودتو با ندادن اون  بیشتر عذاب میکشید

این  حال  روز  این روز های منه

از  داخل  داغونی اما مجبور هستی بخندی

چون  عاشق  دوستات و اطرافیات هستی

ای کاش  ای کاش   یک گوش بود که بتونه حرف دل ادمارو بشنوه

زبان میگه  خوبم

اما دل نمیتونه بگه داغونم اخه دل  هم خجالتی هست هم مظلوم

این حرفارو  نشنیده بگیرید

اخه دل نوشته های  یک دل کوچیک شاید هم  بزرگ هست که  

 

هم دوست داره باشه هم نباشه

دریا زیباست  

 

مخصوصا

وقتی

با

آسمان   

ترکیب  بشه

شاید  دریا

ارام تر بشه 

شاید بتونه امواج بی هدفشو کنترل کنه

به امید  یک دریا اسمان 

 

 

همین

یاحق