دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

اشکها و لبخندها

من به تو خندیدم

چون که می دانستم

تو به چه دلهره از باغچه همسایه سیب را دزدیدی

پدرم از پی تو تند دوید

و نمی دانستی باغبان باغچه ی همسایه

پدر پیر من است

من به تو خندیدم

تا که با خنده تو پاسخ عشق تو را    خالصانه بدهم

بغض چشمان تو لیک لرزه انداخت به دستان من و

سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک

دل من گفت: برو

چون نمی خواست به خاطر بسپارد    گریه تلخ تو را ...

و من رفتم و هنوز سالهاست که در ذهن من آرام آرام

حیرت و بغض تو تکرار کنان می دهد آزارم

و من اندیشه کنان غرق در این پندارم

که چه می شد اگر باغچه خانه ما سیب نداشت 

 

 

سلام داداشی 

میخای کجا بری؟ 

من این حرفا سرم نمیشه 

اینجا نمیشه توضیح داد  

بیا وبم یا دفتر کارم یا دو گیلاس  

بلدی آدرسشونو که

برات توضیح میدم

نظرات 4 + ارسال نظر
ژوکا سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام که اسم خداست
مرسی داداشی مرسی ازاینکه باز نوشتی...
نوشته هات فراز های بلندی داره ...نوباید بمونی...
اما شجاع نیستی..باید برای هر اتفاقی که بیش میاد با اعنماد بنفس هم جرات اره گفتن وهم جرات نه گفتن داشته باشی... نترس از اینکه کی ناراحت کی خوشحال میشه ......
مهم اینکه اونی که بهش اعتقاد داری چی فکر میکنه چه اراده ای داره..
اگه خطای هم کردی معذرت خواهی کردن وجبرانش جرات میخواد....
پری شب بچه برا صبح دیروز بلیط هواپیما ردیف کردن از دیروز مشهدم ...تو خیابون دستجات رو میبینم یا امروز که از گوهرشاد داشتم مشرف میشدم به یادت بودم اصلا امکا ن اومدن برام نبود لطف اقا و دعایی گلهای مثل شما منو اورد اینجا...
من دوست ندارم رفیق مشهدی داشته باشم چون نمیخوام تو مشهد به غیر امام رضا کسی رو داشته باشم خیلی ها رو اینجا میشناسم ولی هیچ وقت پیششون نمیرم چون نمیخوام بغیر امام رضا اینجا دلم براش تنگ بشه ..
ولی هرکی که مشهدی هستش تو قلبم عزتی داره هرکی که باشه بخصوص دادش گلی مثل امین کوچلو....
اغلب شبها از ۱۰:۳۰رواق دارالولایه هستم بعد هم معمولا صحن الغدیر دارالحجه هستم صبح باب الجواد مسجد ملا حیدر حاج فیروزمیخونه ....خلا صه هر کدوم برا بهشتی هست همه اش مال نبریزی هاست هر کدوم اومدی نگاه کن تو جمعیت شاید یکی شون منم
بچه ها برا شام صدا میکنن
معذرت چون سنم از شما بیشتره اینجوری حرف زدم منو ببخش
شبت قشنگ
یا علی مدد

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام

داداشی

یک نمیدونم چرا وبلاگ رو رمز عوض کردی

انشاالله

بمیرم

خدا نگهدارت

شرمندتم واسه همه چیز فقط دیدیم یک روز با تمام قدرت محکم بزن تو گوشم
شاید در اون سورت روم بشه سرم بیارم بالا که اشکم ببینی که بدونی شاید اون برداشتی که کردی اشتباه بوده ولی بعدش بقلم کن نزار بشکنم
خودت یک بار درک کردی
به امید اون روز

آبپخش
....
...
...
..منزل داداشی مرتضی

شب بخیر

دوست دارم شاید
دیگه گریه امان نده بیام
میدونی چرا چون
واقعا دوست داشتمت و خواهم داشت نظر شما در باره من اصلا مهم نیست من بی ریا دوست داشتم و دارم
حتی اگه بزنیم فوشم بدی نفرینم کنی قهر کنی حتی جواب منو ندی
گریه
گ
ر
ی
ه
خیلی لوسم و بی شعور
ولی شما داداشی خیلی لوسی و آقا

همین

یا حق

امیرعلی پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام داداشی
کجایی کم پیدایی
میشه بگی اینجا چه خبره

saeid پنج‌شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://ypesar.wordpress.com

سلام امین میشه بگی چرا از دنیای مجازی میخوای جدا بشی مثلا چند دلیل رو سه تا ده بیست تا هر چند تعداد که میخوای بنویس و بعد (یه روز دیگه فرصت مونده امروز چهاردهم ) ببین از دلایل کدومشون مهمتره به فرض از ده تا دلیل سه تاشون حالا بین این سه تا مهمترینشون بعد بررسی کن برامون مطمینا خیلی نوشته هات براشون جالبه که آیا مهمترینه دلیل درستیه یا غلط ؟ آیا اگر درست باشه نمیتونی از درون اون دلیل درست نقص هایی رو پیدا کرد بعدش فرض میکنیم پی بردی دلیل درستت غلطه حالا ببین آیا واقعا دلیل غلط غلطه آیا از دیدگاه کسی دیگه منظورم اکثریته بازم غلطه، ممکنه راهی باشه که یک قسمت بسیار ریز غلط درست باشه آیا غلط غلط مطلقه یا درست درست مطلقه یعنی اگه مطلق باشه پس چرا روندی به غلط یا درست تکرار شده پس اگه اینطور باشه اگه فرض درست باشه داخل هر روند درست مرحله غلط وجود داره و داخل هر مرحله غلط روند درست وجود داره و اگه اینطور نباشه و فرض غلط باشه پس داخل هر روند درست درست وجود داره پس دیگه آپ روز پانزدهم و دلایلت فراموش نشه ‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد