دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

سلام که به قول یکی از دوستام نام خداست

دلم به حال قلم می سوزد
که با هق هقی کودکانه
سراغ تو را می گیرد
ای کاش

.

.

.

.

.

.

......؟!؟

سلام

که به قول یکی از دوستام نام خداست

نمیدونم چی باید بگم

اما اینو خوب میدونم  که اگر  داداشی نارنجی رمز وبم رو عوض نمیکرد

و با من حرف نمیزد  دلیت کرده بودم

یا اگر دوستام اینهمه دوسم نداشتن

اما خیلی خالی هستم

خیلی راحتم

خیلی احساس میکنم یک کوه از رو شونهام ورداشتن

فقط یک چیزو خیلی خیلی خیلی خوب میدونم

داداشی تا اخر عمر مدیونتم

همین

این وب فقط و فقط وفقط برای  دوستانم آپ میشه ماهی یکبار شاید بیشتر شاید کمتر

بستگی به شرایت داره

و 

همین دیگه

مشت بالا برده ای تا بر سرم بنشانی اش
درد را آورده ای تا بر تنم بنشانی اش
این همان دست است که صبح من را نوازش کرد و رفت؟

حرفی برا گفتن نداشتم

فقط همین بست داداشی

 اول : منو ببخش

دوم : خیلی  خجالت میکشم وقتی باهات حرف میزنم چون لوسی :)

سوم:خیلی باحالی

چهارم : اگه  صدام  میلرزه  اگه من من میکنم واسه اینه  سخته کلامی کلماتو کناره هم چیدن اونم جلو لوسترین داداشی دنیا

پنجم : خیلی باحالی  . خیلی دوست دارم . امانتی تم نرسیدم درست کنم خودت میدونی وقت نشد

شیشم :  هرکه شد محرم دل در حرم یار بماند هرکه اینکار ندانست....

هفتم  :من لوسترم

هشتم :  بین ساعت ساعت 22  تا 01:00شب به بعد بهت زنگ میزنم منهای امشب شبا دیگه نمیزارم بخوابی

نهم  :بازم واسه یاد اوری خیلی باحالی

دهم : هیچی دیگه همین

از همه ممنونم

همین

یاحق

با تشکر دوست شما امین کوچولو= گیلاسهای ناگسسته

نظرات 4 + ارسال نظر
تک فشن شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ق.ظ http://www.09112765902.blogfa.com

امین کوچوللللللو

آتوسا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.ghose.blogsky.com

وای

آبجی یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:29 ب.ظ

سلام داداش
خوش اومدی
برای تو خوشحالم
مواظب خودت باش
التماس دعا

یاسر پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:08 ق.ظ http://javachat.blogsky.com

http://javachat.blogsky.com بیا چت روم ما هر چور خواستی مدیر هم میگیریم سعی کنید خودتنو بیاید ما سایت های زیادی داریم ما به زودی مشهور میشویم

تو گوگل سرچ کن بچه های بیستون



راستی اون بالای ادرس چت روممه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد