دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

ای پسرک برو بخواب

  روز تنهایی من 

 ...روز نیلوفری یاد تو بود ...یاد لبخند نگات ...

یاد رویایی آغوش تو بود... 

 

 روز تنهایی من...چهره سرد زمین یخ زده بود 

گره مردمک چشم تو باز...به نگاه شب تنهاییمان زل زده بود 

روز تنهایی وغم..! قدر دلتنگی من...آســـمان پــیدا بود 

آخرین قطره اشکت ..روی بیراهه ی ذهنم لغزید  

یـــــــــاد بــــــاد... 

یاد خاکستری بغض قدیمی...که در آغوش نگاه تو شکست 

یادی از رنگ فراق ... رنگی از داد ســــکـوت!!! 

اشک من جاری شد... جای تو خالی بود 

جـــــــــای تـــــــــو ... 

عکس تو درطاقچه کوچک قلبم خندید 

شعر دلتنگی من سخت گریست 

روز تنهایی من... 

بـــی تـــــــــــــو گذشت... 

بــــی تـــــــــو نوشت... 

بــــی تو شکست... 

 

 

سلام 

 

چیزی برای گفتن ندارم 

  امید وارم  منظور حرفم رو تونسته باشم به سادگی اشکهای  

 

 

روی گونم رسونده باشم 

 

چیزی برای گفتن نیست 

 

 

دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌  

 

 

 

 

 

‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم‌دوستت‌دارم

 

 

امید وارم   

 

امید وارم   

 

کاری واسط پیش اومده باشه که جواب نمیدی  

 

اما امیدوارم اتفاقی واسط پیش نیومده باشه

دیگه تماس نمیگیرم 

 

داداشی تا سه ماه نیستم 

 

امید وارم  ................

 

ولشکن بی خیال

برای عشق تمنا کن ولی خار نشو







برای عشق زندگی کن ولی عاشقانه زندگی کن


 

دیروز یک فال گرفتم 

 

بگم ها اصلا عقیده ندارم 

 

اما اومد  نوشته بود   

 

 

برای کسی که فال گرفتید شمارو به خوبی میشناسد 

 

شما هم سعی کن انرا بشناسی 

 

اهای شما که منو بهتر از خودم میشناسی 

 

ولشکن بی خیال 

 

نمیخوام چیزی بگم که فردا پشیمون بشم 

 

خوب من برم دیگه 

 

در روشنی روز  

 

به شما شب بخیر میگم 

 

اخه تمام روزهای من شب شده 

 

دوستان شرمنده شما 

 

تا سه ماه شاید نیام 

 

اخه شاید این فاصله زمانی باعث بشه 

 

خیلی از چیزهارو فراموش کنم 

 

 

یاحق

برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش.  
برای عشق وصال کن ولی فرار نکن  
برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر
برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن
برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه
برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو
برای عشق قبول کن ولی غرورت را از دست نده
نظرات 3 + ارسال نظر
mohajer جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://riwas.blogfa.com

یکی هست

تو قلبم

که هرشب واسه اون مینویسم و اون خوابه

نمی خوام

بدونه

واسه اونه که قلبه من این همه بی تابه

یه کاغذ

یه خودکار

دوباره شده همدم این دل دیونه

یه نامه

که خیسه

پر از اشک و کسی باز اونو نمی خونه!

خداکنه ببینمت

اخه می خوام برم! می خوام واسه آخرین بار ببینمت !

خداکنه تا قبله عید ببینمت! خداکنه ببینمت و قوت بگیرم برای رفتن!

خداکنه!

ژوکا جمعه 12 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام که اسم خداست
حاضر.....

الهه ناز سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممممممم داداش جونم خوبی
چی شده
امیدوارم سال خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد