دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

ممنونم واسه دعا های بی ریا و ته قلبتون

گمشده ی این نسل ، اعتماد است نه اعتقاد

اما افسوس که نه بر اعتماد ، اعتقاد است

 

 

و نه بر اعتقادشان اعتماد

  

 

          

 

 

 

 

الهی توفیقم ده که بیش از طلب همدردی، همدردی کنم

 

 

 

 

بیش از آنکه مرا بفهمند، دیگران را درک کنم


 

 

 

 

پیش از آنکه دوستم بدارند، دوست بدارم

 

 

 

 

 

زیرا در عطا کردن است که می ستانیم و در بخشیدن است که


 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشیده می شویم و در مردن است که حیات ابدی می یابی

 

 

 

 

 

سلام   

 

 

 

ممنونم واسه دعا های بی ریا و ته قلبتون 

 

 

 

داداش هومنم  خوب و سلامت  هست و الانه هم دارن استراحت میکنن 

 

 

 

 

ممنونم از شما 

 

 

 

 

آقا سامان (داداشی گلم

 

 

 

آقا ارمان ( داداشی لوس خودم) 

 

 

 

این چند روزه منو خیلی تحمل کردید  

 

 

 

یک معظرت خواهی به آقا سامان بدهکارم 

 

 

 

 

اخه از بس اعصابم خورد بود  

 

 

 

آتیشم به لباس اقا سامان گرفت  

 

 

 

 

که همینجا از ایشون معظرت خواهی میکنم 

 

 

 

 

از آرمانم که هرچی از آقا بودنش بگم کم گفتم   

 

 

 

 

(که خودش میدونه چیقدره دوسش دارم)  

 

 

 

 

 

داداش هومن خیلی دوست دارم 

 

 

 

 

 

 

راستی 

 

 

 

 

 

 

برد غرور آمیزه استقلال رو  

 

 

 

 

به 

 

 

 

 

 

همه هواداران  طوفان آبی ایران تبریک میگم  

 

 

 

 

 

و همین جا از طرف تمام دوست داران  طوفان آبی اسمان ایران  

 

 

 

 

از  

 

 

 

 

فرهاد جونم  ( عاشقشم )  

 

 

 

 

 

داداش مجتبی ( خیلی خاطره جباری عزیزه)  

 

 

 

 

 

آرش داداشی خودم (‌درباره برهانی نگو خیلی دوسش دارم) 

 

 

 

 

 

 

میلاد ( آدریانو استقلال عشقه

 

 

 

 

 

 

 

در روز پیروزی جا اسطورها خالی  

 

 

 

 

 

 

 

تشکر میکنم و میگم  به خدا فرهاد جون دمت گرم با لشکر آبی پوشت 

 

 

 

 

 

 

خوب 

 

 

 

 

 

خیلی جو گیر نشم 

 

 

 

 

همین  

 

 

 

 

یاحق

نظرات 2 + ارسال نظر
only7 دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ

وبلاگت قشنگه...........ومطالبت..........
اما تنها چیزی که منو به وبلاگت کشوند ، عکس فرهاد جونم بود.........

سلام


ممنونم بابت نظر زیباتون نظر لطف شماست نسبت به من



منم عاشق فرهاد مجیدی هستم به خدا خیلی دسش دارم


همین

یاحق

بازم بیا داداشی

آرمان دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ http://asemoneman.blogfa.com

سلام به همه
من یه داداش دارم خیلی دوسش دارم
میخواستم ببینم کسی ندیدتش؟
اینم نشونیهاش:
خیلی خوبه
خیلی مرده
خیلیییییی لوسه
منم خیلی خیلی خیلی دوسش دارم
یه نفر بهش بگه کجایی پس داداشی منتظرتم

سلام همه به شما

منم یک داداشی دارم خیلی بیشتر دوسش دارم

داداشی من اینجام ببخشید گفتم بهت مامانم گیر داده بهم که

مامان : امین دیگه حق نداری پشت این بشینی
امین: چشم مامانی نمیشینم
مامان: با تو نیستم خاموشش کن
امین:
مامان: سیستم از طبقه سوم داخل حیاط
امین:
مامان : چشاتو داغون کردی دیگه حق نداری پشت سیستم بشینی

امین : مامان نه

کل ماجرا این بود داداشی

من ممنوع سیستم شدم

مامانم هم دید با گوشی میام گوشی هم مصادره شد

همین

الانه هم دارم از کافی نت میام


راستی نگفتی عینکم مبارکم باشه


همین


میام بازم

یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد