دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

باید خندید یا گریه کرد من خنده رو انتخاب میکنم

سلام....  

 

 

ببخشید یه سوال دارم!کسی هست که معنی حرف رو بدونه؟

قبلا میدونستم ولی الان فهمیدم اونم غلط بوده!

آخه یه روز بهش گفتم:دوستت دارمو هیچوقت تنهات نمیذارم...

گفت:باور کنم؟حرفت حرفه؟ گفتم:آره حرفم حرفه!

گفت:منم دوستت دارم و هرگز تنهات نمیذارم گفتم:باور کنم؟حرفت حرفه؟

گفت:آره!حرفم حرفه حرفه.ولی....

وفتی میرفت ازش پرسیدم مگه نگفتی حرفم حرفه؟مگه نگفتم حرفم حرفه؟

گفت:حرفای تو حرفه اما حرفای من فقط یه حرفه!

حالا چند وقتیه که با حروف اول حماقت رفاقت و فراق درگیرم!

به خودم قول دادم با کسی حرف نزنم چه برسه بخوام فقط حرف و حرف بزنم! 

 

 

 

 

راستی ببخشید!یه سوال دارم کسی هست که معنی حرف رو بدونه؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد