دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

دل نوشته های یک پسر

هرچیز که بوده گذشته و آینده نیز نیامده....گاهی سفری به گذشته میکنم و گهگاه سری به آینده میزنم اما در حال زندگی میکنم.....

رنگ مورد علاقه من مشکی.خاکستری و قهوه ای سوخته هست

 

 

 

 

ماه من غصه چرا؟  

آسمان را  بنگر٬که هنوز بعد صد ها شب و روز٬مثل آن روز نخست ٬  

 

 

گر م آبی و پر از مهر به ما میخندد. 

 

ماه من غصه اگر هست بگو تا باشد ٬ معنی خوشبختی بودن اندوه است... 

این همه غصه و غم٬این همه شادی وشور٬چه بخواهی و چه نه٬میوه یک باغند. 

همه را باهم و باعشق بچین... 

ولی از یاد مبر! 

پشت هر کوه بلند... 

سبزه زاری است پر از یاد خدا... 

و در آن باز کسی میخواند... 

که خدا هست...خدا هست هنوز...!!!!  

 

 

 

 

 

رویاهایم را در کنار کسانی گذراندم که بودند اما نبودند!!!! 

 


قلبم را کسانی شکستند که قصد شکستن قلبشان را نداشتم..... 

 


وسیله ی کسانی قرار گرفتم که هیچ وقت وسیله شان قرار ندادم..... 

 

 


و........... 

 

 


و  من به کسی عشق ورزیدم که تنفر را به من هدیه داد..... 

 

 

و  تو چه میدانی عشق چیست..... 

 

 


ولی من میگویم.....  

 



"عشق "سکوتیست در برابر همه ی اینها..... 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد